Corrispondenza di u culore di l'ombra

20220425093554

Ombre à paupièreshè divisu in trè tippi: culore d'ombra, culore luminoso è culore accentu.U culore di l'ombra chjamatu hè u culore cunvergente, dipintu in u locu cuncavu desideratu o parte stretta chì deve avè una ombra, questu culore.
In generale include grisgiu scuru, marrone scuru;U culore luminoso, dipintu in un locu largu induve si spera chì pareva altu è prominente, u culore luminoso hè generalmente beige, biancu, biancu cù rosa chiaru perle, etc.;U culore di l'accentu hè pussibule
U scopu di ogni culore hè di spressione ciò chì significa è attrae l'attenzione di e persone.

H6d38ad1dc12e44c58b5bf4d558961af7D

Cumminazione di culori naturali
Sistema di culore caldu In più di u giallu, aranciu, rossu aranciu, tutti i culori cù u giallu cum'è u culore di basa sò culori caldi, è u sistema incolore currispondente, in più di biancu è neru, hè megliu aduprà cammellu.
Colore, marrone, caffè.
I sette culori di u sistema di culore frescu basatu annantu à u turchinu sò tutti i culori freschi.Cù un tonu frescu in armunia cù u culore incolore, hè megliu di sceglie nìvuru, grisgiu, culore, evitendu l'accoppiamentu cù cammellu, culore di caffè.

Trucco di u ghjornu di a vitaOmbre à paupières
Comu cumuni sò u culore di caffè chjaru, u culore di caffè scuru, u grisgiu blu, u culore viola, u culore di corallo, u biancu, u biancu, u biancu rosa, u giallu brillanti è cusì.

20220421112825

Makeup di festaombrettu
I culori cumunimenti usati sò caffè scuru, caffè chjaru, grisgiu, grisgiu blu, blu, viola, giallu aranciu, rossu aranciu, rossu tramontu, rossu rosa, rossu corallo, giallu brillanti, oca.
Giallu, argentu biancu, argentu, rosa biancu, blu biancu, off-white, perlescent, etc.
U metudu più cumuni diombrettuhè di basa l'ochju di l'ochju cù un ombrettu ligeru, è poi applicà l'ombra scura à i pieghe di l'ochji per fà l'ochji più profondi è più brillanti, è una sola palpebra hè cunsigliatu per utilizà un solu culore.
L'ombra di l'ochju di a serie rende l'ochji tridimensionali, è l'scelta di culori più brillanti saturati, più scuri pò evità l'ochji da esse puffy.


Tempu di post: Jul-29-2022