Amparate i passi basi di u maquillaje

8be348614e08e267f26db6f.jpg_480_480_2_1aaa

Prima, misure di cura di a pelle prima di u maquillaje
1. Prima di u maquillaje, duvemu prima lavà a faccia, perchè se a faccia ùn hè micca pulita, affettarà l'effettu di u maquillaje di basa intera sussegwente.
2. Dopu avè lavatu a faccia, prima deve versà un pocu di toner nantu à u pad di cuttuni, poi sguassate delicatamente a faccia, è poi applicà u latte d'acqua.

Siconda, amparà i passi basi di u maquillaje

Passu di maquillaje 1:crema or primer.
Passu: applicà un puntu di grandezza di fagioli à a faccia è applicà uniformemente.Si deve esse nutatu chì ùn deve esse usatu troppu.U fundamentu verde è blu hà un bonu effettu di nasconde,
Adatta à e persone cù macchie o altre imperfezioni.Purple hè più adattatu per a pelle gialla di l'Orientali.U biancu hè più adattatu per u maquillaje trasparente.

50

Passu di maquillaje 2:Fondamenta liquidu.
Hè simile à l'isolamentu di u metudu di l'applicazione.
Passu: Applicà uniformemente à a faccia in una quantità chì raddoppia l'isolamentu.Hè devi esse nutatu chì l'area di l'ochji, a junction of hair and fronti deve ancu esse appiicata uniformemente.Altrimenti l'altri ponu vede in un sguardu
Fora di u vostru maquillaje.

图片12

Makeup Step 3:correttore.
Solu per e persone cù picculi difetti nantu à a faccia.
Passu: Pudete aduprà una piccula spazzola delicatamente nantu à a macchia è intornu.In questu modu, a fundazione pò copre i spots senza chjappà troppu grossu, è l'acne hè andatu.Un altru usu hè di mette u correttore
Applica trà e sopracciglia à u nasu è sottu à l'ochji.Questu ùn solu copre i cerchi scuri, ma ancu ghjucà un rolu di splendore.

图片16

Passu di maquillaje 4:polvera.
Se u vostru maquillaje hà righjuntu l'effettu desideratu quandu compie i trè passi sopra, a polvera nantu à u quartu passu pò esse omessa, è a polvera pò esse direttamente pulverizada per ottene l'effettu di splendore.
Finisci.
Passu: Patte delicatamente a faccia cun un puff, fate attenzione à u polveru uniforme, è fate attenzione à e parti nude di a testa duveranu esse pulverizate, pare più energicu, per ottene u maquillaje.
effettu.

图片17

Passu di maquillaje 5:polvera sciolta.
Passu: Basta chjappà delicatamente nantu à una strata di polvere sciolta.Prestate attenzione à a junction di a faccia è u collu.
Ricordu: a fundazione giapponese enfatiza a trasparenza, è a fundazione coreana presta più attenzione à l'effettu di maschera.Pudete sceglie i vostri accessori di maquillaje secondu i vostri bisogni.

H4970db0b891840b39be485d2452ed5efm

Makeup Step 6: Makeup of the Eyes.
Sopracciglia: Hè impurtante di tagliate e ciglia.
Passu: Quandu tagliate e sopracciglia per a prima volta, hè megliu per truvà un locu più prufessiunale, è poi pudete piglià cura di sè stessu secondu a forma chì hè stata riparata.Allora aduprate l'eyebrow brush eyebrow powder
L'effettu hè assai più naturali.
Ombre à paupières: Pudete sceglie a cumminazione di culori secondu a ropa diversa.
Passu: Prestate attenzione à a transizione di culore quandu applicà l'ombra.Per esempiu, l'ombra di l'ochju rosa, duvete prima applicà un polveru ligeru à tutta l'ochju di l'ochju, è dopu vicinu à e ciglia.
Approfondite.Dopu à u maquillaje, spazza una strata di polvera bianca bianca nantu à u ponte di l'ossu di a sopracciglia è u nasu.L'effettu di mette in risaltu u sensu tridimensionale pò esse rializatu.

Eyeliner: A zitella media hè riluttante à mette nantu à eyeliner, in fattu, una bona capa di eyeliner pò fà l'ochji più brillanti.
Passu 2: Una manera d'utilizà una linea di ciglia hè di utilizà un lapis di ciglia per mette l'eyeliner à u puntu mediu di u slot neutru à a basa di e ciglia.Questu serà più naturali.L'eyeliner inferjuri pò esse scrittu cù eyeliner biancu, sì
per fà chì l'ochji parenu più grande.
Mascara: Aiuta e ragazze à realizà i so sogni di grandi ochji.
Passu: Fighjate, pruvate à espose a basa di e ciglia, è poi inserisce a testa di spazzola in a basa di e ciglia per dui à trè seconde.Andate più in là à a fine di e ciglia
Tire, fate picculi aghjustamenti mentre e ciglia ùn si seccanu micca finu à chì site soddisfatu, è spazzole e ciglia più grossi.Infine, enfatizà a fine di l'ochju, pettine e ciglia, è spazzola e ciglia.
Capelli, spazzola sottu à eyelashes deve esse attenti, à pruvà à mette a manu un pocu lighter, a cumpetenza hè di chjappà dolcemente è spinghje u spazzola eyelashe fora, cusì chì vi pò spazzola fora un longu è grossu eyelashes bassa.

20220425093554

Makeup Step 7:Blush.
Blush hè utilizatu per rinfurzà o enfatizà l'ossu frontale, è ancu per mudificà a faccia, a manera curretta di disegnà a faccia pò fà a faccia rosata è sana.
Passu: U metudu di disegnu di blush, in termini di blush in polvere, hè di sguassate da l'ossu frontale à a circunferenza superiore di l'arechja à un angolo di circa 45 gradi in l'internu, è a gamma hè di circa a linea recta esterna di u globu oculare. a circunferenza più bassa di u nasu
Giunzione in linea dritta.A quantità di blush deve esse menu, è hè menu prubabile di fallu s'ellu si spazzola uni pochi di volte più, è s'ellu ci hè troppu blush, pudete mischjà cù u polu brute.Inoltre, ci sò blush cremosi è liquidi,
Pudete aduprà i vostri ditte per indicà a faccia, è poi spinghje cù a manu o a spugna, l'enfasi hè nantu à u polu dopu à a fundazione, ancu s'ellu ùn hè micca faciule per caccià u maquillaje, ma hè più difficiule.

微信图片_20220117114230

Makeup Step 8:Modificazione di labbra.
Passu: Applicà una capa di baume à labbra à e labbra cum'è una basa, seguita da lipstick.

20220519092141


Tempu di Postu: Jul-15-2022