Cumu cumpensà i partiti di festa

1

Cumu cumpensà i partiti di festa
1. Tutorial di maquillaje di festa: maquillaje base
U maquillaje di basa: secondu i bisogni di sceglie una crema di invisibilità di pori o un correttore, sceglite un numeru di culore più chjaru di u tonu di a pelle di u correttore o fundazione, etc., u pruduttu ùn hè micca limitatu, illuminate a zona bianca in a stampa.
Dominiu, eccettu per a pusizione di u capu di l'ochju è l'ossu di u sopracciglia.
Highlighter: Applica un illuminatore à l'ossu di a sopracciglia, u ponte di u nasu è l'ossu di a fronte dopu u maquillu di base per rinfurzà a lucentezza.
Contornu: U polveru di l'ombra hè appiicatu à u latu di a faccia, cumpresa a pusizione di u capeddu, è i spazii ponu ancu esse cumpleti.Pitturatu da i dui lati di u ponte di u nasu, sottu à e labbra per un sensu aghjuntu di tridimensionalità.
Blush: Applicà u puntu di blush à e guance è poi sparghje cù i vostri ditte.
Lipstick: Dopu chì i labbre sò primati, applicà u culore cù un labbra rossu di rosa è sparghje i bordi cù i vostri ditte.

2

2. Makeup di festa : maquillaje d'ochji
Sceglite u matita di sopracciglia chì si adatta à u vostru culore di capelli, disegnate u quadru di sopracciglia, è pigliate ligeramente.U polu di sopracciglia riempie i spazii in e ciglia, è e ciglia sò naturali mischiati.
Sopraccigliatintura prima inverte a direzzione di crescita di e ciglia, è dopu seguita a spazzola per riduce u culore di e ciglia.Applicà un primer per l'ochji, u tonu di a pelle o l'ombre d'ochju biancu nantu à una larga zona nantu à e palpebre.
Marrone chiaruombrettuhè immersa cù una grande spazzola di mistura è uniformemente spazzolata nantu à tutta l'orbita oculare.L'ombra d'ochju marrone hè appiicata à i plegamenti di e palpebre doppie, a gamma specifica hè mostrata in a stampa.
L'ombra d'ochju marrone scuru approfondisce l'estremità di l'ochju, è u polveru di l'ombra d'ochju rinforza l'occhiu da u ponte di u nasu à l'ochju.L'illuminatore o l'ombra di l'ochju biancu caccià a cima di l'ochju cum'è mostra in a pusizione mostrata, pitture marroni internueyeliner.
L'eyeliner borgogna disegna l'eyeliner esterno à a fine di l'ochju, è l'ombra di l'ochju marrone scuru approfondisce l'estremità inferiore di l'ochju, è poi usa l'eyeliner marrone per approfondisce l'estremità inferiore di l'ochju, è a penna di verme di seta reclinata illumina l'ochju. .Tutta l'imagine serà falsa
Band the lashes, appiccicate à i lochi induve e lashes sò scarsi, pinch the lashes, brush the lashes with primer, brush the lashes superior è inferiore, è poi trattà cù u locu induve i lashes stick.

Cunsiglii di maquillaje di festa
1, i labbra rossi dipinti sò l'incarnazione più diretta di a sessualità
Se veramente ùn vulete micca piglià u tempu per pensà à u vostru maquillaje, è ùn site micca assai bè in u maquillaje, pudete pintà un labbra rossu dopu l'applicà u maquillaje di basa.In questu modu, a forma generale di a faccia hè unu
U sottu hè dilicatu, se pudete, serà megliu mudificà a forma di e ciglia.

3
2, u maquillaje affumicatu ùn hà mai lasciatu l'industria di bellezza
U maquillaje affumicatu hè sempre statu un bonu aiutu per rinfriscà l'atmosfera, finu à ch'è vo pitturate stu maquillaje, hè cum'è tù sì in mezu à parechji partiti, ma u maquillaje affumicatu ùn hè più limitatu à solu neru.
U culore, forsi rimpiazzatu da u culore metallicu sarà megliu.

4
3, l 'usu di un gran numaru di effetti pearlescent
U maquillaje facciale cross-kick rivela un effettu d'argentu perlescente, senza alcuna abbellimentu, solu un po' di polvere perlata o perlescente.ombrettuo quarchi cosa cusì induve vulete spiccà
U maquillaje generale hè super pulitu, frescu è traslucente.

 


Tempu di post: Jul-15-2022