Tutorial d'ombra d'ochju per principianti, cumu sceglie una paleta d'ombra d'ochju?

Parechje ragazze seranu eccitate è spaventate quandu anu prima imparatu à disegnàombre d'ochji.Sta psiculugia cumplessa vene da a so propria inexperience inombra d'ochjupittura è brama di bellamaquillaje d'ochji.Oghje, vi insegneraghju unombra d'ochjututoriale per i principianti, perchè ùn vi ne preoccuperete più.Pò disegnàombra d'ochju.

1441411673

Tutorial d'ombra d'ochju per principianti, cumu sceglie unpalette d'ombre à paupières?

PrincipianteOmbre à paupièresTutorial

1. Prima, pigliate una quantità apprupriata di ombra d'ochju marrone chjaru cù unspazzola per l'ombra di l'ochjiè appricà à tutta a cavità oculare di a palpebra superiore.

2. Allora aduprate questuombrettudi u listessu culore è cuntinueghja à applicà una capa fina nantu à a palpebra inferiore.

3. U prossimu cosa à aduprà hè marrone scuruombra d'ochju.Pudete aduprà unombra d'ochjuspazzola per piglià una piccula quantità diombra d'ochjuè spazzola nantu à a parte più prufonda di l'occhiu.Questu hè di utilizà diverse strati di marroneombra d'ochjuper superpose per creà un sensu prufondu di l'ochji.

4. Allora pigliate una quantità adattata di luce d'oruombra d'ochjuè appricà à a mità di a palpebra superiore, chì ponu splende è creanu un sensu stratificatu di culori scuri è chjaru, facendu chì u maquillu di l'ochju tutale pare più distintivu.

5. Allora utilizate un culore di cafè d'orueyelinerper disegnà un magre eyeliner superiore è inferiore à a radica di uciglia.

6. Infine, vi ponu prima aduprà un tipu longu dimascara, spazzola una capa nantu à e ciglia, è poi aduprà un tipu grossu dimascaraper spazzola a seconda capa uniformemente, perchè e ciglia diventeranu longu è densu, è l'ochji pareranu più grande.

P193-XQ (4)

Scelta di texture di l'ombra di l'ochji

Matte:

Ombre d'ochju mattehè carattarizatu da una alta saturazione di culore è hè relativamente faciule di culore.Hè un stile d'ombra d'ochju chì hè assai adattatu per l'usu cum'è maquillaje di luce di ogni ghjornu.Parechjeombre d'occhi matteavè un culore relativamente chjucu, cusì u culore serà più scuru.Hè ancu una bona scelta per u maquillaje di trasportu.Un altru vantaghju di questu hè chì pò sustene u scuru Purtate u splendore è a prufundità di l'ochji, ogni forma di l'ochju pò esse bè adattatu da matte, sè vo avete qualchì ochji gonfi in quellu ghjornu, pudete aduprà per copre.Inoltre, matte ùn hà micca paillettes è hè assai sottumessi.

perlescente:

Pearlescent è matte sò esattamente u cuntrariu.Sò tippi relativamente altu, cù assai glitter fine aghjuntu à elli, chì hè relativamente più propensu à u polveru di mosca.Ancu s'è a prissioni hè relativamente solida, spergu sempre chì e ragazze anu da aduprà una spazzola per immergerà un pocu d'acqua prima di pittura per evità a polvera volante.Siccomu u culore hè più chjaru è brillanti, hè adattatu per occasioni più grande è date.

Luce polarizzata:

Polarized hè un tipu diombra d'ochjuchì ùn hè micca assai attraente.Hè assai bellu s'ellu hè appiicatu solu o in strati.Dopu l'usu, hà un altru display di culore nantu à a superficia.Si pò dì chì hè u favuritu di parechje ragazze.


Tempu di post: 10-ghjugnu-2022