Introduzione è usu di strumenti di maquillaje

Custituisciarnesi ècusmetichisò strettamente ligati, i dui travaglianu inseme per disegnà un bellu maquillaje!Ebbè, ci sò assai strumenti di maquillaje è micca tutti i sà cumu usà, allora andemu à vede u set cumpletu di strumenti di maquillaje d'Audrey è cumu si usanu.

Hd3e08e3973c24579bf0af36bad5df6525

【 Strumenti Primer 】

 

1. Blush brush: U più grandespazzolain u primer pò esse chjamatu blush brush o utilizatu cum'è spazzola di fundazione.Questa spazzola hè ligeramente più chjuca di una spazzola di miele è vene in forme bisellate o piatte cù una cima di setole semicircular.L'anguli di bisellu sò grandi per a linea T è i pomi, cunnisciuti ancu com'è spazzole di contouring facial.Un grandespazzolapò esse usatu per applicà grandi spazii di culore è sguassate l'excedente di polvere.

Hbc4f80008eb347ad833c6dee309b6e0bp

2. Powder puff: principarmenti usatu pipolvera(polvere di miele, vale à dì, polvere di maquillaje).U puff di polvera tonda è a pintura di miele sò cumunimenti usati.I polveri tondi sò ancu in parechje dimensioni.Un grande puff hè adattatu per grandi spazii, mentri un puff chjuca hè adattatu per u maquillaje topicu.

 

Quantu sapete di l'intruduzioni è l'usu di strumenti di maquillaje?

 

[Arnesi di maquillaje per l'ochji]

20220418180209

1. Sopraccigliatrimmer: Per quelli chì anu una crescita rapida di sopracciglia è necessitanu una grande zona per sguassà i capelli, u trimmer di sopracciglia hè un grande aiutu.Ùn pò micca distrughje u mudellu di sopracciglia uriginale nantu à a basa di a rimuzione di e sopracciglia messy redundante, sicura è rapida.

 

2. Pinzette: Pigliendu l'eccessu di capelli da e ciglia per riparà a forma di ciglia.Pigliendu a forma, i capelli crescenu lentamente è a forma di cigliu ferma per un tempu più longu.

1803

3. Sopraccigliaspazzola: a maiò parte hè fatta di nylon o di fibra artificiale spazzola obliqua testa di spazzola dura, sopracciglia è sopracciglia prima di a spazzola di sopracciglia pò esse usata per spazzà a sopracciglia pulita, spazzola di sopracciglia dopu a spazzola di sopracciglia delicatamente longu a direzzione di sopracciglia, pò fà u culore di sopracciglia più. naturale è pulito.

H40dd059cde084852a344788a11121193f

3. Pittura di sopracciglia: a testa di spazzola hè inclinata è piatta.In più di piglià a polvere di sopracciglia per disegnà una forma di sopracciglia adattata è chjara, pò esse usata per spazzola in polvere d'ombra d'ochju, è pò ancu fà u maquillaje di l'ochji più naturali.

 

4. Spazzola di l'ombra di l'ochju: una spazzola di testa tonda di u corpu pianu, ci sò punti grandi è picculi, u grande hè generalmente utilizatu per applicà u culore di fondo, pò ancu applicà u culore, copre tutta a pusizione di l'ochju.Medium per i picculi pezzi di culore;U più chjucu pò esse disegnatu cù cura, utilizatu per eyeliner più precisu, più adattatu per l'ombra d'ochju in polvere.

 

[Strumentu di maquillaje di labbra]

 

1. Lip brush: i capelli sò duru, perchè pudete facilmente cuntrullà u puntu di spazzola.Sia chì aduprate lipstick o gloss, una spazzola per labbra pò aiutà à creà linee fini.Sè vo site interessatu, pudete ancu aduprà una spazzola per labbra per pruvà à pittura i vostri labbre.

 

2. Lip pencil: Lip pencil hè cum'è eyeliner, chì hè utilizatu per delineà u contornu di u labbre.Per fà e vostre labbra piene, disegnate u contornu cù un lapis per labbra prima, è poi appricà u rossetto cù una spazzola per labbra.

微信图片_20220117104018


Tempu di Postu: Apr-22-2022