U megliu lipstick anti-pollution chì pò esse lasciatu sottu a mascara

Quale hà dettu chì quandu e maschere diventanu necessità di ogni ghjornu, u rossetto diventa redundante?

Siccomu e maschere devenu esse purtate in u futuru prevedibile, parechji di noi puderanu sceglie di ùn portà rossetto quandu andemu fora, è invece di fucalizza nantu à u maquillaje d'ochji.

In ogni casu, mette un lipstick hè sempre una bona idea, perchè quandu si caccià a vostra mascara per manghjà quandu si scontra cù l'amichi o in una data, vulete un pocu di culore nantu à i vostri labbre.

Sè vo site preoccupatu per applicà u maquillu di labbra sottu a vostra mascara, assicuratevi di sceglie un lipstick idratante, longu è anti-trasferimentu.

Un altru cunsigliu hè di sguassate delicatamente l'excedente di u produttu di labbra cù una spugna di carta dopu l'applicazione.Oppure, pudete aduprà una piccula spazzola per applicà un pezzu trasluzente per riparà u lipstick.Questi dui metudi assicuranu chì ci hè menu probabilità di trasferimentu di lipstick è applicazione nantu à a maschera è a faccia.

Ancu s'è a bellezza hè in l'ochji di u beholder, quandu a maiò parte di a ghjente parla di a vostra bellezza, hè abbastanza abbastanti.Labbra morbide aiutanu à ottene una bellezza superiore perchè aiutanu à illuminate a faccia di qualcunu.U rosa nantu à i labbra hè un signu propiu di bona salute, cusì speru chì tutti anu unu.Ancu s'ellu ci sò parechji rimedii per ottene belli labbra rosa, cum'è a contaminazione è e cundizioni duri intornu à noi, ci sò qualchi cunsiglii di bellezza chì ponu aiutà à ottene stu scopu In questu articulu, vi purteraghju à traversu i deci secreti di bellezza chì ponu aiutà. ottene labbra rosa sane eccezziunali.

nutizie

1. Moisturize labbra
Labbra secche è irritate ponu causà a so scurazione è iperpigmentazione.Hè ricumandemu di applicà u balsamo per i labbra spessu durante u ghjornu per mantene e labbra idratate in tuttu u ghjornu.Semu devi esse nutatu chì qualchì balsamo per i labbra pò esse addictivu, perchè e precauzioni deve esse pigliatu quandu sceglite.Comparatu cù u baume à lèvre à base di petroleum, u baume à labbra chì cuntene cera Cadillac, oliu d'amandula è vitamina E hè più efficace.Sta tecnica serà sempre a prima tecnica per ottene labbra rosa sani.

2. Scrub labbra
L'azzione di scrubbing di labbra pò aiutà à caccià e cellule morte, risultatu in labbra rosa morbide è sane.Ci hè parechje manere di asciugà i vostri labbre.U metudu principalu hè di applicà un balsamo di labbra grossu nantu à i vostri labbre prima di andà in lettu, è dopu aduprà una spazzola di denti per caccià e cellule mortu quandu si lavate i denti a matina dopu.U scrubbing di e labbra si traduce principalmente in labbra molli, baciabili è rosa di i zitelli.

3. Moisturize sè stessu
L'idratazione pò ancu purtà à l'idratazione di e labbra.A so parte di idratazione porta i toni rosati è l'aspettu di labbra stupente, facendu fiori cù un bellu surrisu.I labbra secchi sò u cuntrariu, perchè parenu neri è scuri.

4. Evite di fumà
U fumu ùn solu provoca cancru, pò ancu causà labbra à scurisce è scolorisce.Sè vo circate di ottene labbra rosa morbide, u fumu deve esse u primu abitudine.In più di smette di fumà solu per ottene labbra sane, puderete gode di una vita sana piena di felicità.

5. Evite di liccà i vostri labbre
Parechje persone tendenu à laccà e so labbra quandu si sentenu secchi.Questu hè unu di i cumpurtamenti chì aggrava e cose.Risulta chì liccare i vostri labbre farà i vostri labbre ancu più secchi è sordi.Allora prima di lascià a lingua è fate a listessa cosa, pensate à i danni chì pudete causà à i vostri labbre.

6. Evite u sole
L'esposizione cuntinuu à u sole pò causà labbra à scurisce.Questu hè perchè ci hè troppu melanina in questa zona.U sole hè statu pruvucatu per aumentà a sintesi di melanina, cusì avete bisognu di prutezzione di sti raggi ultraviolet periculosi da u sole, soprattuttu usendu labbra chì aiutanu à ottene labbra rosa è sani.

7. Mantene una dieta sana
Manghjendu constantemente cibi ricchi di vitamina C hè assai impurtante per i labbra sani.A vitamina C hè stata pruvata per idratà naturalmente e labbra, riducendu cusì a pigmentazione.

8. Aduprate cusmetichi di bona qualità
L'usu di cusmetichi artificiali è assai lipstick hè veramente dannusu per i vostri labbre è a salute.Questu hè duvuta à a prisenza di sustanzi chimichi corrosivi è dannosi.Questi prudutti di bassa qualità ponu causà a pigmentazione di i labbra, cusì assicuratevi chì a qualità di u balsamo per i labbra cumpia u standard prima di cumprà o aduprà.

9. Evite l'acqua chlorinated o qualsiasi cuntattu
Hè statu pruvatu chì l'acqua chlorinata pò ancu causà pigmentazione di i labbra.Dunque, per ottene labbra rosa sane è dolce, stà luntanu da l'acqua chlorinata.

10. Cuntinuà à oliu l'ombelico
Questu hè unu di l'antichi rimedi in casa per mantene e labbra naturali rosati è sani.Questu include mette uni pochi di gocce d'oliu di mustarda in l'ombelico (ombelico) prima di andà in lettu.Ancu s'ellu i risultati sò graduali, hà aiutatu assai persone cù labbra scuri.Dunque, applicate regularmente è aspettate pacienza


Tempu di pubblicazione: 22-ottobre-2021