A storia di lipstick

4

U primu lipstick di u mondu hè statu scupertu in a cità sumera di Ur, l'archeologi anu scupertu.

Cinque mila anni fà, l'antichi egiziani usavanu lipsticks neri, aranciu è fucsia.

In l'Antica Roma, un rossetto chjamatu Fucus era fattu di tintura vegetale idrata d'argentu viola è sedimentu di vinu rossu.

 11

In a dinastia Tang di Cina, u culore di sandalo era preferitu da e donne aristocratiche è e prostitute gecko, chì hè stata utilizata in generazioni dopu.

Sottu a regina Victoria, u lipstick era vistu cum'è a priservazione di e prostitute è u so usu era tabù.

Lipstick era pupulare trà l'omi francesi è inglesi in Auropa trà circa 1660 è 1789. In i Stati Uniti è l'immigranti puritani in u 18u seculu, ùn era micca populari di portà lipstick.E donne chì amavanu a bellezza sguassate i so labbre cù nastri quandu a ghjente ùn era micca attentu à elli, per aumentà u so aspettu ruddy.Sta situazione cuntinuò finu à u 19u seculu, quandu u pallidu era pupulare.

Guerguerin hà introduttu lipstick tubular à i Stati Uniti durante u periodu francese, vendendu principalmente à un picculu numeru di aristocrati.U primu lipstick tubulari metallicu hè statu pruduttu da Maurice Levi è Scoville Manufacturing Company in Waterberry, Connecticut.

 HFY016

In l'anni 1915, a fabricazione era un pruduttu di u mercatu di massa.Durante e manifestazioni di suffragette in New York City in u 1912, feministi prominenti anu purtatu lipstick cum'è simbulu di a liberazione di e donne.

In l'anni 1920, a popularità di i filmi in i Stati Uniti hà ancu purtatu à a popularità di u lipstick.In seguitu, a popularità di tutti i tipi di culori di lipstick seria influinzatu da e stelle di cinema, chì hà purtatu à a tendenza.

In l'anni 1940, quandu e donne americane eranu affettate da a guerra, usavanu u maquillaje per mantene una bona faccia.Tangee, unu di i più grandi produttori di rossetti à quellu tempu, hà lanciatu una volta un annunziu intitulatu "Guerra, donne è rossetto".

In u 1950, quandu a guerra finisci, e donne guidanu a moda per i labbra chinu è seducenti.In l'anni 1960, per via di a popularità di lipstick ligeru cum'è biancu è argentu, squame di pisci sò stati usati per creà un effettu scintillante.

In u 1970, quandu Disco era populari, u viole era un culore di lipstick populari, mentre chì u lipstick punk era neru.

Boy Band George in l'anni 1980.In l'anni 1990, u lipstick di caffè hè statu introduttu, è certi gruppi di roccia anu utilizatu culori di labbra neru è blu.

À a fini di l'anni 1990, vitamini, erbe, spezie è altri ingredienti sò aghjuntu à i lipsticks.

9


Tempu di Postu: Apr-14-2022