L'intruduzioni è l'usu di spazzole di maquillaje

L'introduzione è l'usu di u maquillajespazzole
Ci sò parechji tippi di spazzole di maquillaje.Per affruntà u maquillaje di ogni ghjornu, pudete cumminà secondu i vostri abitudini di maquillaje persunale.Ma ci sò 6 spazzole chì sò necessarii cum'è a cunfigurazione di basa: spazzola in polvere, spazzola correttore, guancia.
Rossuspazzola, spazzola per ombretti, spazzola per sopracciglia e spazzola per labbra.

20220511112615

1. Spazzola di fundazione
U maquillu di basa nantu à a spazzola di fundazione hè più trasparente, chì pò evità u maquillaje pesante, cusì sceglie un bonu spazzola di capelli hè ancu una parte impurtante di creà un maquillaje delicatu.
Divide.I spazzole di fundazione sò un bonu modu per evità e linee di maquillaje di basa cà e spugna superiore.

2. Concealerspazzola
Aduprà per applicà i prudutti di crema à i spazii induve u correttore hè necessariu, cum'è spots, cicatrici d'acne o cerchi scuri.

3. Spazzola di polveri loose
Ancu s'è parechji spazzole ùn sò micca compru, i spazzole in polvere sò ancu un must, a spazzola in polvere hè un strumentu assai cumuni per creà un maquillaje di basa, macchiatu cù u polu di polveri per spazzà tutta a faccia, più suave chì l'usu puff.
E più naturali, pò esse pittatu assai uniformi, perchè l'effettu di u maquillaje hè naturali senza maschere, è più menu pulveru.

20220511112705

4. Blushspazzola
A struttura hè relativamente morbida, in generale una spazzola mediana tonda o piatta, è e setole lunghe è morbidi ponu applicà prudutti pulverulenti senza distrughjendu u maquillaje di basa, chì hè utilizatu per applicà e guance.
Rossu, cuntorni è altri arnesi per scrubbing di grande area.

5. Eyeshadow brush
In un set di basi di strumenti di maquillaje, trè spazzole di ombretti sò abbastanza per risponde à i bisogni di diversi ombretti.Sè vo vulete cumprà, ghjustu cumprà tutti i trè di elli, grande, mediu, è picculu, spazzola grande
Sub hè utilizatu per appiccicà l'ombra di l'ochju di culore chjaru à a basa, è i spazzole medii è chjuchi sò usati per affinà l'ombra di l'ochju.

20220511112712

6. Spazzola angulata
Questa spazzola versatile hè a scelta perfetta per pittura eyeliner è sopracciglia.Questa dimensione è a forma ponu fà chì e sopracciglia si sentenu più naturali, è hè faciule d'applicà u maquillaje à l'ochji.
A pusizione di a linea.

7. Labbraspazzola
Per fà u maquillaje di labbra più naturali, un pennello per i labbra hè essenziale è un strumentu essenziale per u maquillaje di labbra.

8. Pettine per sopracciglia o spazzola tonda
Adupratu per separà e ciglia chì sò incollate o per pettine e ciglia, sta spazzola hè unu di i migliori strumenti per finisce u maquillaje.Soprattuttu utilizatu per spazzà a polvere di sopracciglia o a matita di sopracciglia assai
Facile d'utilizà, effettu naturali, e sopracciglia averà una sensazione pelosa.


Tempu di post: Jul-22-2022